hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| بهره‌برداری از فاز ۲ بلوار کوه سفید همزمان با ایام الله دهه فجر

قم| بهره‌برداری از فاز ۲ بلوار کوه سفید همزمان با ایام الله دهه فجر

شهردار منطقه سه قم از بهره‌برداری فاز دوم بلوار کوه سفید در ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،سید شمس الدین نعمتی با اعلام این خبر افزود: پروژه بهسازی محور ورودی شهر قم از سمت کوه سفید در راستای افزایش سطح ضریب ایمنی تردد وسائط نقلیه و شهروندان، بهبود و تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک در دستور کار منطقه قرار گرفت.
شهردار منطقه سه در ادامه ضمن گرامیداشت ایام فرخنده دهه فجر گفت: به همین مناسبت در محدوده منطقه سه شهرداری قم 19 پروژه شهری در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فضای سبز با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریالمورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که احداث فاز 2 بلوار کوه سفید از جمله پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در این ایام به شمار می‌آید.
سید شمس الدین نعمتی با اعلام مشخصات فنی این پروژه تصریح کرد: طول این طرح 1500 متر بوده و اجرای این پروژه با انجام 42000 متر مربع زیرسازی و 6000 متر طول جدول‌گذاری همراه بوده است که با تلاش خادمین شهر و به لطف خداوند محقق شد.
وی در خاتمه اضافه کرد که اجرای این پروژه 50 میلیارد ریال هزینه داشته و هم اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده و امیدواریم در آینده نزدیک نسبت به اصلاح زیرگذر مسیر و ادامه طرح بهسازی ورودی شهر قم از کوه سفید با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای استانی نیز گام‌های موثری برداشته شود
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد